Veel gestelde vragen

Bij onze club staat overtuiging voorop. Als je een proeftraining hebt gedaan, krijg je altijd alle informatie mee naar huis. Op het gemak kun je kijken naar wat voor jou het beste is en het beste past. Wij hebben niet alleen abonnementen, maar ook losse trajecten, losse lessen of rittenkaarten.

Zo kun je met een gerust gevoel onze adviezen ervaren, zonder druk van een abonnement.
Je start op het moment dat het voor jou uitkomt en op welke manier bij jou past.
Heb je advies nodig wat beter bij je past? Een abonnement of los traject? Wij helpen je graag verder en adviseren wat het beste bij je past.

De instap bij Pure Health is altijd éénmalig. Mocht je al lid zijn geweest bij Pure Health Brielle en een clubbandje van Pure Health hebben, hoef je deze niet meer te betalen.
Je ontvangt het Pure Health club bandje. Daarop staan ook de instellingen van de eGym, mocht je dit in het abonnement willen toevoegen.
Je ontvangt een gratis app met gebruik van het reserveringssysteem, zodat je altijd plek hebt voor bijvoorbeeld de eGym.

Heb je de eGym in het abonnement? Dan mag je gelijk gratis gebruik maken van 4 extra eGym toestellen. Deze zijn speciaal voor een sterkere rug en buikspieren.

Wij maken ook een evaluatie afspraak om alle puntjes op de i te zetten en je goed op weg te helpen.

De officiële ingangsdatum van de abonnementen van Pure Health gaan in per de eerste dag van de nieuwe kalendermaand. Het is altijd toegestaan om voor de eerste dag van de kalendermaand te starten. Wij rekenen over de tussenliggende periode het aantal dagen tot de eerste dag van de kalendermaand. Wij noemen dit prorata. 

Bij Pure Health kun je met een blessure of operatie altijd het abonnement tijdelijk opschorten. Zelfs tijdens een zwangerschap kunnen wij het abonnement tijdelijk opschorten. Dit kan met een maximum van 6 maanden.
Let op: Dit kan niet met terugwerkende kracht en daarbij dient wel rekening gehouden te worden dat met een lopend abonnement binnen de eerste looptijd, het abonnement met dezelfde periode van opschorting wordt verlengd.
Bij onze club kun je ook altijd een afspraak maken voor een aangepaste training zodat je toch kan blijven sporten of na herstel weer goed kan beginnen.

Geen probleem! De looptijd van het 1x per week abonnement bepaalt het aantal keer dat je kan sporten.

Bijvoorbeeld 6 maanden abonnement  = 26 x trainen in totaal en 12 maanden = 52 x trainen. Ben je op vakantie? Dan kun je deze sessie altijd weer inhalen op het moment dat jou uitkomt.

Hieronder vind je de button HELP om gelijk een afspraak te maken zodat wij je weer op weg kunnen helpen. Een gesprek helpt altijd om inzicht te krijgen waarom je de motivatie bent verloren. Zo kan het liggen aan de uitdaging van de training, de tijd die je mist om voor een training vrij te maken, om je op weg te helpen met een blessure of als de weegschaal geen verschil aangeeft. Wacht niet met deze afspraak en stel het niet langer uit. Wij helpen je graag verder!

Met het preventief gezondheidscentrum, de E-FIT en Flexchair, blijven wij open (Mits anders bepaald door de regering) Mocht het in het ernstigste geval evenals bijvoorbeeld de fysiotherapie ook moeten sluiten geven wij onze leden altijd een keuze. Zo kun je bijvoorbeeld denken aan een abonnement opschorting, training voor thuis, buitentraining of voedingstips. Natuurlijk begrijpt iedereen dat wij evenals jij hier niks aan kan doen en zullen wij in samenwerking met jou op zoek gaan naar een oplossing op maat.
Gelukkig is dit nu niet van toepassing. Hygiëne vinden wij nog steeds heel belangrijk! Ook proberen wij enorme drukte te voorkomen. Zo weet je zeker dat je veilig kan trainen.

Je kunt jouw abonnement opzeggen door een brief te sturen naar Pure Health. Ook kun je een mail sturen naar info@purehealthbrielle.nl. Bij de opzegging vermeld je jouw voornaam en achternaam, geboortedatum. Eventuele aanvullende gegevens zouden kunnen zijn: lidnummer, reden van opzegging, de gewenste opzegdatum en/of persoonlijke tekst. Je dient voor de opzegdatum rekening te houden met de looptijd van jouw abonnement (+ eventuele opschorting) en een maand opzegtermijn per de eerste van de maand. Bij het ontvangen van jouw opzegging krijg je een bevestiging van uitschrijving van ons terug. Het Pure Health club bandje met jouw persoonlijke instellingen blijven jouw eigendom. Mocht je in de toekomst weer willen starten geldt dit bandje als jouw instap.